One Lovely Blog Award

Jest mi niezmiernie miło, ponieważ zostałam nominowana do One Lovely Blog Award przez:


Zasady:

- napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował,
- napisz o sobie siedem rzeczy, 
- nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała),
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.




Na początku lipca w ramach zabawy napisałam dość sporo o sobie, ale zasad trzeba się trzymać. Mimo to dzisiaj będzie raczej krótko :)

1. Kilka lat temu, gdy byłam w podstawówce prowadziłam w internecie blog, na którym pisałam o moich zwierzakach, czasami też trochę o sobie. Nie skasowałam go, ponieważ mam do niego jakiś tam sentyment, ale jego adresu nie podam. Spaliłabym się ze wstydu ;) 

2. Bardzo chciałabym nauczyć się grać na gitarze.

3. Marzę o studiach w Krakowie.

4. Gdyby ktoś zaproponował mi weekend w jakimś zagranicznym mieście, wybrałabym Paryż. Bardzo chciałabym tam pojechać.

5. W moim pokoju zawsze panuje artystyczny nieład, z którym czuję się najlepiej. Nawet jeśli wszystko ładnie poukładam i pozbieram, nie trwa długo by wszystko wróciło do poprzedniego stanu, ale książki zawsze stoją starannie poukładane na półkach ;)

6. Zaraz po książkach, najchętniej kupuję płyty z muzyką.

7. Zawsze uwielbiałam maskotki, dostawałam je na większość okazji, zdarzało mi się też samej kupić jakąś. Nadal mam do nich wielką słabość, ale z racji tego, że mam ich mnóstwo, nauczyłam się rezygnować z kolejnych. W miarę możliwości oczywiście ;)  


Na koniec nominacje (kolejność jest przypadkowa):

1. Eta
16. Rapsodia

Pozdrawiam ;)

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację :)
    Ja też mam w pokoju całą masę maskotek, których za nic nie chcę się pozbyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za nominację! Jest mi bardzo miło, to taki przyjemny prezent z rana :-)

    Ja również marzę o studiach w Krakowie i , kto wie - może się już nie długo to marzenie ziści.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację. Też miałam kiedyś bloga w podstawówce, którego nie skasowałam i do którego też nigdy bym się nie przyznała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, też w podstawówce prowadziłam bloga :) Pisałam tamopowiadanie na podstawie Harr'ego Pottera, zachowałam je, ale podobnie jak Ty, nikomu nie pokażę :D Wstyd byłby straszny. Również strasznie chciałabym odwiedzić Paryż, eh, mam nadzieję, że niedługo to pragnienie się spełni ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze

Copyright © 2014 sekrety książek , Blogger